kan man samanfatta ?

Kan man samanfatta ett år enkelt?
Nää, men jag kan lova att det har hänt sjukt mycket under 2016 Så vad har hänt då?
Bara några småsaker kan jag nämna, en del saker skriver jag inte om av personliga skäl
Men jag har alla fall fått nya vänner, nytt jobb, tappat några vänner, o tappat ett gäng IDIOTER som jag inte behöver i mitt liv.
En del har berikat mitt liv medans en del verkligen försökt att sabba mitt liv, men sorry ni lyckades inte!!!!!
Dom nya som kommit o dom gamla som stannat håller jag hårt i och tänker vårda. 
jag älskar er alla på olika sätt 
Bildresultat för hjärtaBildresultat för hjärtaBildresultat för hjärtaBildresultat för hjärtaBildresultat för hjärtaBildresultat för hjärtaBildresultat för hjärtaBildresultat för hjärta
 
 
Jag har kommit igång med träningen nu o gör stora framsteg, min rygg kommer tillbaka o jag mår bra :)
Jag har gått ner 13 kilo detta år, o några till ska bort, ja i fett alltså, lite mera muskler skall byggas under 2017
Lite bilder kommer oxå helt random 
 
Januari 2016
 
Börjar Januari med lite tjejpartaj i Stockholm, allt som ingår e ju allt, vi spar inte på nå :)
Woop Woop!!!!
 
 
Februari 2016
 
-Tjejkväll hos Lisa, en trevlig kväll :)
-Fixar läpparna, bestämde att jag skulle testa att göra dom lite större, tyvärr höll det inte så länge 
-Middag med Arbrågänget, mina dåvarande arbetskollegor, tänk vilken underbar kväll. jättekul hade vi.
-Åker ambulans för ryggen,kunde inte röra mig, Pierre försökte hjälpa mig så gott det gick, men smärtan tog över o jag hade inget val än att åka in, vad hände??? bra fråga. Efter det var nån nerv i kläm som jag led av i många månader
 
Mars 2016
 
- Flytten till Stockholm blir verklighet, Köket renoveras klart och Mäklaren kommer, nu ska huset säljas
-Soultrain cruisen på Birka, tänk vad kul som vanligt. alltid lika galet fast på olika sätt varje gång, träffar alltid mycket roligt folk
-Begravning av Syrrans svärmor Kerstin, tragiskt, endast 70 år ung.
 
April 2016
 
-Firar 5 år sedan vi träfades jag o darlingen. Jag e så glad att just han stod där på krogen framför mig, jag e så glad att vi är ett par, att han friade till mig att vi gift oss, Forever love!!
 
Bildresultat för forever loveBildresultat för forever loveBildresultat för forever loveBildresultat för forever loveBildresultat för forever love
 
 
- Vi har visning på huset och 3 veckor senare har vi sålt det Bildresultat för glad
- Kära vemdalen nu är vi här igen, denna gång hade vi ungdommarna med oss i grannstugan, oj vad extra kul det blev då, hoppas kunna åka med dom igen snart
 
 
Maj 2016
 
-Tomas flyttar till stockholm, ja han tjuvstartade lite eftersom han fick jobb snabbt o jag stannar så länge huset e kvar.
-Mellofest med vänner, vi hade en trevlig kväll där nya vänner hittades bla  Leon Bildresultat för heart
-Åker titt som tätt ut till Helena o Svante på landet där vi trivs allihopa
-Birka, ja ytterligare en tur till Åland såklart
-Åker till Rhodos med mor min i en vecka o har det toppen på alla sätt, bor på Hotell Carina inne i "stan"
 
Juni 2016
 
- Hoppsan blir visst ytterligare en tur med lilla Birka o denna gång blir det soultraincruise igen
-Jobbar som assistent numera åt en trevlig kvinna
-Huset lämnar vi nu för gott då dom nya flyttar in dagen före midsommar. Vi kommer att sakna vårt fina hus men vi vill dra vidare i livet.
 
 
Juli 2016
 
-Svante fyller 60 år o fest på landet med alla deras vänner, vi åker dit en snabbis då jag har för ovanlighetens skull migrän :(
-  Hoppsa nu e det kryssningsdax igen Birka
-Jag fyller 27 igen, firas i all enkelhet
-Gjorde en nervrotsblokad på Gävle sjukhus med förhgoppning att den jävla nerven ska rättas till
-Självklart åker vi till Malung. Bara älskar Malungveckan, vi bodde ihop med Ingela o Jonny eftersom vår husvagn var "fast" i stockholm
 
Augusti 2016
 
-Jobbar numera på Skobutik, så glad att jag fick detta jobb, Älskar det i massor o "mina tjejer" som jag jobbar med!!!!!
- Startar en kur med Aldara, det är för mina prickar på bröstet, behandlar jag inte detta blir det skivepitelcancer.
-operarerat bort mera hud på vänster överarm (ser ut idag som nån tagit en tugga av mig där ) pga ett fult märke där
- Oops en resa till med Birka
 
September 2016
 
-Min första kärlek, mina två äldsta söners pappa dör o begravningen blir fin men jobbig. Jorma vila i frid!!
-Rhodos igen, ja för andra gången i år, men tror detta måste vara 10e gången eller så. tar med mig mannen, mor o far. Vi hade trevligt såklart, även här blir det lite nya vänner.
-Släkten kommer på besök hit från Bollnäs. Wasamuset, Globen skywiew o lite annat hanns med, en toppen helg där solen sken som en sommardag
 
Oktober 2016
 
-Ja gissa vad jag ska skriva??, jajamen en till Kryssning med Birka!!!
 
 
November 2016
-Helg med Cattis för det behövs, vi träffas så sällan så vi måste få till det.
Galleri o hälsa på Magnus säker på Magno Art Galleri, sen vidare på annat nämligen till Goldens Hits, hahaha om vi hade kul??? JAPP!!!
- Middag hos Syster Tove, hennes make har lagat en fantastisk  middag, o massa gott att dricka till
 
December 2016
-Julbord med jobbet på Golden Hits, tterättersmiddag o show, men en liten förfest med tjejerna innan 
-Kan ju inte skippa en kryssning i december heller, sagt o gjort en till hann vi med innan året tar slut, ja Birka såklart
- Julbord på Tyrol, klart sveriges bästa o mesta julbord avnjöts i Föräldrarnas sällskap o såklart mannen min, Helena o Svante fanns med som självklara oxå. 
-Hälsar på en kär gammal dam på 102 år, hon finns i mina tankar ofta o tydligen jag i hennes 
- Hinner med litet besök på Magno Art Galleri, Magnus säker ställer ut egna alster
-Åke, fina Åke blir mördad i sitt hem, framför sin styvdotter på 8 år, vi alla sörjer honom, han var en vän till mig
Att folk pratar om heder osv, faan ta er som tar livet av andra, må ni brinna i helvetet.......
 
 
 
 
 
    
 
 
  
  
 
      
 
 
 
 
      
    
 
 
 
 
 
     
 
 Ayten Balikcis foto.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Taggar: 5 år, arbrå, bebravning, bollnäs, död, fest, fiar, forever, heder, kerstin, kärlek, love, mördare, pierre, random, rygg, smärta, soultrain, soultrain cruis, test, tove, verklighet, åke, åke död;

Kommentarer :

#1: Anonym

Kul att läsa :)

skriven

Kommentera inlägget här :