tiden går o frun i huset vandrar omkring i mina skor??

tänk vad tiden går
Jag har lovat komma med resten av min story, ja den kommer, tro mig, blev tvungen att alla fall ta kontakt med facket nu en andra gång.
Ägaren verkar inte fatta att man måste göra allt rätt.
Jag har fått en del av det jag ska ha. men jag har inte fått mina pengar för mina sjukdagar tex
Vet ej varför han inte betalar ut dessa, men som sagt var nu får facket dra i dessa trådar.
Kanske frun i huset vill ha mina pengar så att hon kan göra något tjusans för dom
Jag brukar säga att det är dyrt att se billig ut,,,,,,
Frun i huset studsar nog omkring i mina gamla skor som jag hade som arbetsskor, ja dom som jag absolut inte fick behålla. Hon gillar nog som jag,skor. Och just mina skor :)
 
Inväntar facket.....
 
 

Kommentera inlägget här :