en bra dag

En bra dag idag.
Sovmorgon njae lite alla fall, Blev väckt av Sigge som ville busa o tyckte matte skulle kliva upp
Men jag låg kvar så de var skönt.
Åkte in på "stan" o shoppade lite, men alldeles för lite "slampiga" kläder, faan allt mode e ju knepigt, typ högt i halsen o så, inget kvinnligt alls över det.
Jag har kurvor som kvinna o varför ska jag inte kunna visa upp det?
Just hemkommen från stan där vi avslutade med en mysig fika i gamla stan.
Nu har vi svirat om lite o ska bege oss vidare tillbaka in till söder o käka på restaurang o s´Sigge ska med såklart
tur det finns restauarnger där även våra fyrbenta är välkomna
Återkommer med ett omdömme om restaurangen som helhet o maten :)
 
Vareviga dag förgylller mina vänner mina dagar, behöver bara kollla telefonen så har det skrivits nå nytt o kul.
 
Dammvippor o vinylhandslar,,,,,,, say no more
 
Ha en trevlig lördag på er ni som inte följer med oss.
 
Bildresultat för lokes bar
Taggar: barn, dammvippa, goda vänner, hund, kläder, kompisar, mat, restaurang, stan, söder, vinylhandskar, vänner, återkommer;

Kommentera inlägget här :