Åke Persson

Idag var det en tung dag, tung på många sätt
Tog en dagstur till Bollnäs o var på begravning
Åke Persson, fina Åke som blivit mördad, mördad på ett bestialiskt sätt
 
Han fick med stort heder en jättefin begravning.
Jag tror inte jag nånsin varit på en sån fin begravning.
Så fin på alla sätt o tänk att kyrkan var fylld till bristningsgränsen
Kvinnan som höll griftetalet om Åke skall ha ett STORT tack för din insats !!!!!
 
 
Vila i frid Åke.
Nu kan du vandra vidare o få ro.
släkten o vännerna kan försöka ta sig vidare i livet
Ayten, kära Ayten, det smärtar mig att du ska behöva genomgå detta helvete.
Jag önskar dig allt gott tillsamman med dina fina döttrar.
tänk på att du aldrig är ensam.
Du vet vart jag finns, bara ett samtal bort.
 
Ayten Balikcis foto.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :