nytt jobb

Ja vad ska man säga.
Det där med att det inte finns jobb köper jag inte .
Min mamma som fyller 72 år detta år
var på anställningsintervjuv i förrgår, och såklart fick hon det.
Man kan inte säga att de inte finns jobb, man kan säga att alla kanske
inte får sina drömmars jobb, men kan alla få det? nä jag tror inte det.
Jag tror att några får sina drömjobb o en del ska vara glada att dom får ett jobb.
Varför då kan man undra? jo för att alla har inte nog med kompetens, alla har inte
samma föruttsättningar, en del är lata osv. Det finns många skäl till att folk inte får sitt
drömjobb. Men jobb finns det.
Är så glad för min mammas skull, detta resulterar i att hon kan fortsätta att resa o göra vad hon vill.
Min mamma e så värd att må bra o ha kul i livet.
Jag älskar min mamma 
 
Bildresultat för nytt jobb
 
Taggar: dröm, jobb, mamma, nytt jobb, älskar;

Kommentera inlägget här :