Livet går bra nu

Tänk vad jag är glad.
De flesta av er tror sig veta ett o annat men jag kan säga att det finns mycket ni inte vet.
Jag ska berätta lite senare vad det handlar om, ja det handlar om mitt jobb på skoman
Varför ska man vara tyst när dom behandlar personalen dåligt.
 
Jag sökte ett nytt jobb o fick det direkt, jag e sjukt taggad o det kommer bli så bra, de känner jag.
hoppas min känsla inte är fel.
Jag börjar 1 juli
 
Tänk vad nära jag kommer att ha till jobbet, jag kommer jobba i snitt 2 pass i veckan, men tjänar som en heltid såklart, mer i lön, mer fritid, ja vad kan man mer önska??
 
Detta kommer att bli toppen, kommer sakna 2 personer på det gamla jobbet, Marie och Alida.
Men vi kommer fortsätta umgås ändå :)
 
Nu väntar jag bara på sommaren o mera sol, behöver värme nu!!!!
 
 
Bildresultat för sommar         Bildresultat för treaassistans
 
 
Taggar: alida, assistans, glad, happy, jobb, juli, marie, nytt jobb, passar, skoman;

Kommentera inlägget här :