vila i frid!

Jag är överväldigad över dagen
Idag var det begravning, begravning för mina 2 äldsta barns pappa.
Han var den galna Borås killen som kom in i mitt då 15 åriga hjärta.
Idag tog vi farväl av honom
begravningar e sällan roliga att gå på, eller aldrig närmare bestämt.
bara en endaste possitiv sak, man får träffa olika folk som man inte ser så ofta många gånger.
idag var det såklart en sån dag.
Flera som kom som jag inte sett på länge.
Jag är glad åt den heder han fick, alla hans vänner som tog farväl, släkten som kom såklart.
 
Idag är en sorgens dag, men samtidigt en glädjes dag att vi var tillsammans för ett sista farväl tillsammans.
Och att numera får han frid o lidelsen är över, smärtan, ångesten.
Vila i frid Jorma
 
 
 
Bildresultat för vila i frid
 
 
Taggar: död, goda vänner, saknar, vila i frid;

Kommentera inlägget här :