frisören

Har ju som så många andra haft löshår i mitt svall.

Jävla skit bara med mitt hår efter att jag ätit så sjukt mycket mediciner.

Håret gick av efter att jag tagit ut löshåret. Idag var det dax

Dax att klippa av det. Idag saknade jag Marie Olsson min frisör i Hälsingland,

sjukt långt att åka för att klippa sig bara.

Hittade en gullig tjej här nere vid kajen. Dyrt som attans men jag blev nöjd.

Såklart saknar jag mitt långa hår, men jag var ju tvungen.

Kommer grina många dagar framöver, men som sagt var jag var tvungen bara.

 

 

Kommentarer :

#1: Anonym

Jag tycker du passar jättebra i din nya fräscha frisyr. Den klär dig 😊👍

Svar: tack så mycket, från vem det nu är :)
Lena

skriven
#2: Anonym

Jättefint vännen.
Tycker du passar i både långt och halvlångt hår.
Saknar dig 😘 // Anna-Lena

Svar: saknar dig ja mä. hör av er när det är kryssningsdax :)
Lena

skriven

Kommentera inlägget här :