jag är större i mitt hjärta än "hen"

Många funderar hur nån kan skriva att jag borde dö.
Ja det undrar såklart jag oxå, med tanke på att denna människa faktiskt står mig nära, att denna människa faktiskt umgåts med mig i olika former.
O nää det är inget osant i det, utan jag har det i text form så det går inte att fejka.
Att vi har olika åsikter om saker ja det har vi alltid haft, men detta????
Jag tror idag att denna människa har ett jävligt tråkigt, misserabelt liv själv.
Denna person har jag själv tagit i försvar då denna tex blivit utsatt för misshandel.
Att jag går in o försvara detta o sedan denna önskar livet ur mig??
Då inser jag än en gång att jag är bättre.
 
Jag är större som person därför önskar jag inte annat än att "hen" får ett lyckligt liv
 
Hörs hej
 
Bildresultat för jag är bättre
 
Taggar: form, hena, hjärta, stora, större, tråkigt, önskar;

Kommentera inlägget här :