frustrerad

Ni vet känslan, känslan när man somnar typ 00,00 o vaknar en jävla timme senare o kan inte somna om.
Frustrerad blir jag
Sovit sjukt dåligt så länge nu att det börjar bli riktigt jobbigt.
Men dagen har knappt börjat o dagen börjar ännu sämre :(
 
Ja till slut somnade jag om o eftersom timmarna blev korta var jag trött när jag vakande.
Ett försök till att snygga till mig, äta frukost o klä mig.
borstar tänder o stoppar tandborsten i väskan.
På med kläder, i med hörlurar och iväg.
Ett lååångt besök till tandläkaren väntar idag, håller på med en rotfyllning o förhoppningsvis e tanden klar idag.
Hinner till tvärbanan men inte kliva på, ett 08 nummer dyker upp på displayen på telefonen, jag svarade
tandläkaren är sjuk, FUCK!!!!!
Inte att jag har längtat så, men har mentalt förberett mig, Sigge med husse på jobbet, uppe med tuppen o ja allt det där.
jävla skit!!!
O jag har liksom inte tid då o då att springa dit, det ligger dessutom i Handen så jag måste ta mig dit oxå.
Nu kommer jag få vänta flera jävla veckor igen.
Åhhh,,,,
Nu e jag fasiken sur!!!!!!
 
Bildresultat för sover dåligt    Bildresultat för tandläkare
Bildresultat för sover dåligt
 

Kommentera inlägget här :