en av det dagar på jobbet då man ler extra,,,

Tänk vilket underbart jobb man har.
Ingen dag är den andra lik.
Än så länge har jag inte stött på massa elaka människor, utan tvärtom, så många fina kunder vi har :)
 
Igår kom det en mamma in med ett synskadat barn som jag tror hade nån annan form av funktionshinder.
Jag skulle mäta hennes fötter. Hon var lite dålig på svenska (barnet) o jag hennes språk. 
Men det som var så fint/mysigt var hennes sätt. Hon såg ju inte mig så hon ville känna på mig,
så väl på huk gick hon igenom i stort sett heka min övre kroppshalva
med händerna sina.
söt jänta :)
 
Idag kom ytterligare en jänta in med sin mamma, hela hon var så skön i sitt sätt.
Hon hittade ett par stövlar hon var kär i.
hon sa bara helt enkelt;
:dom här e så bäst ever!!!  alltså det kan inte bli bättre än såhär 
 
Alltså vilka raringar 
 
Bildresultat för hjärtaBildresultat för hjärtaBildresultat för hjärtaBildresultat för hjärtaBildresultat för hjärtaBildresultat för hjärta
 
 
 
 
Bildresultat för skoman butiker
Bildresultat för skoman butiker
 
Bildresultat för skoman butiker
 
Bildresultat för skoman butiker
 
Bildresultat för skoman butiker
Taggar: blind, bästa, dag, elaka, ever, fotbad, funktionshinder, fötter, hjärta, hon, ingen, skoman, skoman, skor, skor, stövlar;

Kommentera inlägget här :