en trevlig kväll

En trevlig kväll i goda vänners lag.
Eftersom vi inte kunde vara med o fira Svante på hans 60 års dag gjorde vi det nu ikväll
Vi, ja de är ju min man o jag o självklart vår bästa Sigge, mina föräldrar och Helena & Svante och sist men inte minst Helenas mamma Mona.
Vi 7 (8)  tillbringadevår kväll i gamla stan på en restaurang som heter Österlånggatan 17
Trevlig miljö, trevlig o god mat o även bra personal.
Ja vi var nöjda och belåtna när vi checkade ut för kvällen
Fast det var ju bara jag, mannen o Sigge som checkade ut. resten av gänget stannade kvar på en drink eller 2 :)
Vi drog hemmåt, jag har en sak jag ska på imorgon fm o vill vara representabel då.
 
Så nu checkar vi ut o dax att nana kudden
Så jag säger Tack alla för idag, imorgon blir det en ny dag,,,, igen !
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Taggar: 17maj, födelsedag, goda vänner, mat, miljö, restauarng, tack, vänner;

Kommentera inlägget här :