Jag själv ska göra vad jag kan för att bli en bättre människa

Julen är över för denna gång.
Men återigen har jag reflekterat över vad är egentligen viktigt i våra liv ?
 
En nära vän har fått cancer för 4e gången.
En annan nära vän har fått sitt liv tagit, en annan vän har mist sin man, sin stora kärlek.
 
Vad är egentligen viktigt?
 
Är alla dyra julklappar det vi strävar efter, är det detta som sätter lycka i våra liv.?
 
För min del har jag äntligen insett att livet är vad vi gör det till.
Jag tänker fortsätta att leva mitt liv, jag tänker inte vänta,,,,,,,, för vänta blir kanske onödigt.
Vi vet ju faktiskt inte vad morgondagen har att erbjuda.
En ny dag för vissa, den sista för andra.
 
Nä gott folk, ut o älska era nära o kära, ta hand om dom i din närhet som vill dela just din resa.
dela deras resa oxå.
Skit i alla negativa människor som inte tillför något i ditt liv
 
Jag själv ska göra vad jag kan för att bli en bättre människa.
 
En varm kram o en varm tanke till just dig..
 
Bildresultat för en varm kram
 
Bildresultat för en varm kram
 
 
 
Taggar: bättre, cancer, folk, goda vänner, liv, människa, resa, tänker, viktigt, vänner;

Kommentera inlägget här :