förbannande jävla avskum

Åter igen har min lilla "vän" ( ja en icke längre existerande vän  )gjort sig hörd.
Denna otroligt låga människa har bestämt sig tydligen för att skapa kaos runt mig, fast kaoset kommer bara att drabba henne själv snart,,,, 
 
Jag har inte namgett denna människa tidigare men nu är det nära, jävligt nära.
Ett par ledtrådar, eller vi kanske ska leka nån form av lek, vi tar en bokstav eller annan ledtråd då och då.
Det här kan bli kul,,,
 
Att springa runt till olika människor med en massa jävla skitsnack som inte gynnar en enda männsika.
Så nu får det fanimej räcka.
Allt detta skadar mina närmaste som jag håller av o det är inte ok.
 
Du din lilla jävla människa, du är ett avskum. Du kan inte längre sätta dig på höga hästar o tro att du sitter kvar.
Boom ner i backen med dig.....
 
Japp hon börjar på P,,,,,,,,,, 
 
Let the game begin,,,,,,,
 
 
Bildresultat för let the game begin
Taggar: avskum, faan, goda vänner, lek, människor;

Kommentera inlägget här :