kryssning 26/8-2016

Min Cattis o jag kommer ju inte kunna träffas lika ofta eftersom jag flyttat, men lik förbaskat kommer
vi inte att tappa varandra eftersom vi tycker om varandra så mycket.
finns det nån som jag litar på till 100 % så e det just Cattis. 
Hon finns för mig i alla mina situatioener, oavsett vad det är.
Att bara sitta o småprata, att ta upp alla problem att prata om roliga saker,tråkiga saker,
ja tamefasiken allt.
Hon e med 
 
O våra bollhavsresor med Birka, alltså vi har alltid så sjukt trevligt/roligt/mysigt,, ja alla kategorier.
Nu var det dax igen för en liten kryssning.
Vi träffade en gammal klasskompis till Cattis o hans polare, några där var mindre roliga,
o några var riktigt trevliga. ja alla är ju olika o tur är väl det.
 
Men nu e man slut efter den, nya tag o så ser jag fram emot nästa gång vi ses :)
 
 
 
  
 
 
 
 
Taggar: augusti, birka cruises, birka paradise, bollhavs, cattis, kompisar, kryssning, resa, resor, små;

Kommentera inlägget här :