ego???

Tänk va kul man kan ha med bilder.
Är man ego när man knäpper massa selfies? Stör det folk att man tar en massa sådana?
Är det ok att kalla sig själv för uppmärksamhetsberoende :)
För mig är det ok, jag menar jag bestämmer över mitt eget liv o tänker fortsätta med det.
Vill jag knäppa massa bilder gör jag det, gillar jag att gotta mig i att folk ger en komplimanger tänker jag fortsätta med de oxå.
Ja gillar att folk säger fina saker till mig, jag blir glad av det.
 
Ikväll har jag lekt lite i väntan på att naglarna skulle torka, fick ett ryck som vanligt
att måla dom efter att jag kommit från gymmet.
allt skall tydligen ske på kvällen :)
 
Mina älskade pojkar sover här brevid, snart dax för mig oxå.
 
Puss på er alla fina...
 
 
 
 
 
 
Taggar: ego, gymmet, naglar, selfies;

Kommentera inlägget här :