cirkus

Idag tog vi en sväng till Grisslehamn för att hälsa på våra vänner.
Cirkus är ju ett speciellt sätt att leva på och jag älskart...
För mig är inte "Cirkusfolk" annorlunda än oss andra. dom har ett annat
sätt att leva sin vardag,men jag kan lova att dom jobbar hårdare än du o jag tillsammans.
En hårt arbetande familj som jag känt sen 1981.
Där har jag varit med under alla 5 barnens
uppväxt och uppfostran, minstingen i familjen var jag  med o förlöste.
Det har kommit 3 barnbarn redan och den 4e är på väg :)
Gå o se denna föreställning, jag lovar att dom bjuder på en varm show.
Inga djur har dom så ni behöver inte vara oroliga att dom har djur som kommer till skada.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Taggar: barn, barnbarn, cirkus, djur, familj, folk, goda vänner, grisslehamn, show;

Kommentera inlägget här :