Skomans ledning

Tänk vilken företagsledning det finns på Skoman.
Frun i huset ringer o är väldigt hotfull om reprisalier om jag inte kommer in med nyckeln innan fredag.
Jag e sjuk o avslutar min anställning på fredag o har sagt att jag fixar så dom får nyckeln på lördag eller söndag.
Men Nej, hon skulle ha nyckel idag eller imorgon
Jag förklararde att jag inte kan komma in förrens lördag eller söndag, eller inte jag utan ett bud kommer med nyckeln.
Lungt o stilla hade hon kunnat sagt att gör vad du kan o kom gärnamed nyckeln, men nää hot o otrevligheter e de bästa (eller?)
Att detta företag blir hatat av många blir jag inte förvånad över.
O tänk viljet skit dom står bakom dessutom....
 
 
Bildresultat för arg tant
 
 
Taggar: fruntimmer, hatar, ledning, nyckel, personal, skoman;

Kommentera inlägget här :