Mitt drömjobb i skobutik........

.......
 
Del 3
 
 
Skulle vi vara dåliga på nå sätt??
nää det köper jag inte.
 
När jag från början kom in i butik o lager tycker jag att det var mer aller mindre kaos på många sätt.
det var oorganiserat o stökigt, det var skitigt o jaa allmänt kaos.
Detta har vi 4, vi 4 "ordinarie" personal nu rådit bot på på att eller annat sätt.
det har på dessa månader blivit bättre o bättre struktur på det hela.
 
Lagret var katastrof när jag började, det var oordning till tusan, mycket låg huller om buller, det låg saker fel tamifanimej överallt. Ja allmänt oordning.
Men jag tycker att vi 4 jobbade åt samma håll o fick så småningom oredan att bli mindre oreda.
Ja Rom byggdes ju inte varje dag. Och skapa ordea till reda med tusentals skor e inte alltid lätt.
 
Vi fick höra i stort sett varje dag av vår BC att vi intedög, vi var slarviga, vi hade "inget" att göra, vi hade skitigt osv.
Jag kan inte hållamed alls.
 
1 dag kommer chefens fru in. 
Henne har jag i detta läge träffat några minuter vid 1 kortare tillfälle.
Jag råkar vara på lagret just då o blir kallad till henne att komma.
Hon talar om för mig att jävligare har det aldrig sett upp på lagret o att hädanefter ska hon ha koll på oss, och sköter vi oss inte så ska hon piska oss på ryggen tills vi bättrar oss.
när hon säger detta hytter hon samtidigt med fingret nära mitt ansikte, ögonen hennes är svarta av ilska, jag känner mig riktigt hotad o mycket olustig i detta.
 
Alltså fy faan e detta chefens fru som hotar personalen, alltså helt sjukt att man somvuxen kommer in o gör detta.
1 ta detta med er Bc om hon e missnöjd med peronalen,
2 säg upp oss, vi är ännu provanställda
3 be oss lungt att ha mer ordning eller nå
 
vi detta tillfälle kände jag att hon gått långt över gränsen,,,, redan...
 
Forts följer.......

Kommentera inlägget här :