ska du kissa i min mamma?

 
Man brukar säga att barn är klokare än vad man tror.
Man brukar oxå säga att barn från tidig ålder lär sig (vette faan hur) hur barn blir till.
Frågan du ett barn kan dom nästan svara direkt.
Hur kan ett barn veta att snoppen ska in i mamman?
Är det instinkten som vi har?
Såg på en komedi film häromdagen o blev påmind, ett barn fann sin mamma i soffan med pojkvännen, han frågade: ska du kissa i min mamma nu?  hahhahaha
hur vet barn allt detta
Mina 2 stora barn undrade hur deras lillebror blivit till när jag var gravid 3e gången.
Sen växer dom upp till tonåringar o då fattar dom inget,
då blir dom förvånade att man kan bli gravid.
Jag menar det finns sjukt mycket tonåringar som blir med barn från typ 14 år o uppåt.
vart stannade kunskapen på vägen??
 
 
Taggar: barn, kissa, kloka, lillebror, mamma;

Kommentera inlägget här :