bilen

Hade en tanke att byta bil,  
Men måste ju sälja den jag har först.
besiktad o klar, tvättad o stajlad
bytt bromsar, bytt framruta ja allt var klart.
Så händer det som inte får hända. Skiten hittar på en ny sak som måste lagas.
Var in till Mekonomen bakom Lidl förra veckan o ville ha ett kostnadsförslag
att felsöka. när jag sa var det var för fel sa han att det ger dom sig inte ens på.
Notan kommer nog sluta runt 10,000 kr sa han.
Han sa att det var bättre om jag ringde Citroen
Sagt o gjort jag ringde dit o fick en tid. 
idag var jag där.
Fick ett pris förslag o bokade en tid.
1875 kr inkusive allt!
Lagning, reservdel och kostnadsberäkning , felsökning. långt ifrån 10,000 kr 
Alltså är det inte dyrare att vända sig till en märkes verkstad
Vad det är för fel???
Värmen är på ständigt i min bil. det sprutar ut full värme. det e lite jobbigt då det är
20 grader varmt redan ute :)
 
 
 
 
Taggar: bilar, bilverkstad, fel, kroner, kronor, kropp, lidl, stajlad, tvättad, varmt;

Kommentera inlägget här :