Januari 2014 i korthet

Började mycket bra i Januari.
Drog på kryssning på Birka med ett härligt gäng. Stannade kvar i Stockholm 1 natt till och spenderade den tillsammans med samma gäng.
Fick en överraskning på båten ( egentligen inte, visste det innerst inne :) )
Mitt upp i allt dök ingela o Annika upp, fast dom sagt att dom inte skulle följa med, men jag sa hela tiden att jag känner på mig att dom är med på båten, o vips så var dom där :)
Jag blev alla fall skitglad. det var så kul som vanligt, alltså man har kramp i mage o käkar efter våra resor, bara skratt o flams.
 
En Tur till Storstan med Cattis hann jag me åxå. hälsade på underbara Peter & Tomas.
Älskar dom båda ,
 
Badrummet vårat börja ta riktig form o bada kan vi nu göra.
 
Jag hinner bli brunett för första gången i mitt liv.
 
Får vackra blommor av min bästaste Man
 
Fist bildas av mig o Cattis i nu snurrar tankarna i massor.........
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 

Kommentera inlägget här :