pass

Började dagen med att ta ett pass på gymmet, grymt skönt efter.
Man känner sig härligt nyttig.
Sent på eftermiddagen fick jag en härlig massage på 1,20 min av Mats, o jisses
vad han hittade knutar lite här o var. men det var jätteskönt alla fall,
sånt kan man ju liksom vänja sig vid :)
Har just nu kommit hem från Akuten.Körde dit min frus mamma som fått en stor
man över sig på läktaren på bandymatchen.
så kan det gå ibland.
O jag kämpar på med min diet, o det går så bra så, hoppas även att jag klarar denna vecka o att det ger resultat i slut ändan :)
Middagen bestod av detta:
Kyckling med råris, sallad o lite broccoli,
gott som sjutton .
snart om typ 40 min fyller min ena son år 22 år närmare bestämt :)

HIT IN SKALL MAN O TOK TRÄNA :)



MIDDAGEN :)



JAG O SHANNON IGÅR STRAX INNAN LEKTION




PÅKLÄDD O KLAR

Kommentera inlägget här :