jävla konstigt folk

Har varit tillbaka till Dr i dag o kollat min fot igen.
Det var en jävla massa konstiga hårdhänta människor det jobbar där uppe,
igår hade vi en kvinna som inte verka fatta att det gjorde tok ont när hon höll på.
Idag var det en ny sådan människa som skulle ta bort mitt bandage och det "plåstret"
som satt över själva såret o hon bara drog bort det utan typ nån hänsyn alls,
trots att jag sa innan hon började att jag hade ont o att jag bad henne ta det försiktigt.
som tur var var Dr lugn o den andra sköterskan som sedan plåstrade om det igen o la på gips skenan igen.
Var sen på stan o lunchade med Linn, trevligt trevligt.
Middag med min goda potatis med grönsaker i ugn o fläskfile. o nu har jag just duschat o en film väntar, till det blir det underbar marängswisch :)
god kväll alla monster :)

Kommentera inlägget här :