jävla ZX:;"#KOP?/H&%DCL?)Y dag

Fy vilken jävla cp dag det har varit, det började redan i morse när jag sov för länge, inte nog med det var det en person som retade upp mig på tok för mycket, o då blir det stopp för mig, jag tar inte skit för nå jag inte gjort mig skyldig till.
Sen ringde XXXXX som gjort bort sig rejält, XXXXXX  riskerar en hel del o väntar nu på vad som komma skall.
stackare men XXXXX har sig själv att skylla.
För övrigt så har jag jobbat på hela dagen o nu längtar jag till morgondagen, jag o Majsan har en lite surprise för det andra, faan vad nice det skall bli. lovar att (försöka alla fall) att ta massor med bilder som jag slänger upp när ja kommer hem.
Nej nu behövs lite uppmuntran, så denna resa blir alldeles perfekt.
Imorgon drar vi ......................
Nu har Majsan bestämt, o då vet vi ju att vi får hålla tillgodo med Cinderella, men det funkar det med.

Skepp ohoj!!!

 
Vybild på Cinderellafartyget

Kommentarer :

#1: P

Stå på dig vännen.. Håller på dig =)

skriven

Kommentera inlägget här :