SNÖ!!!!

nu kom det där förbannade snöhelvetet, visserligen snöade det inatt men ändå när jag vaknade så var det ljust i rummet o normalt sätt så brukar det vara mörkt på morgonen, men jag klev upp o bara ÖÖÖÖÖÖHHHH!!! faan o jag som inte hunnit lägga om mina vinterdäck på bilen.
Men hade alla fall satt bilen i motorvärmaren så att det var lite gossigt att sätta sig i en helt jävla insnöad bil.
Men jag tänkte på en sak varför i hela friden har man en snöborste i bilen för att ta bort snö med, då måste man först använda sig av händerna att ta bort allt snö på dörrar för att ta sig in för att hämta borsten, varför har man den inte med sig när man kommer till bilen.
En sak till hur många brukar inte även ha lås spray i bilen?? till vilken nytta då?
den borde oxå ner i handväskan.
I alla fall så har dagen bestått som vanligt av jobb. tog ett varmt bad när jag kom hem för att få upp värmen. och så var man ju tvungen att sätta sig här o tjottra med allt o alla.
snart e det da för sängen, o så e det jobb imorgon bitti igen, sen e jag ledig lördag kväll o söndag.
puss på alla som vill ha en puss



Kommentera inlägget här :