SJUK

oj vad jag har sovit. Kom hem igår o la mig typ på en gång i soffan o jag vad hände då da ? Naturligtvis så somnade jag där, vad annars.
Masade mig in i sängen runt 22,30 o bara fortsatte att sova ända fram till ca 10,00 i morse, upp o hämtade frukost som jag låg i sängen o k'äkade o kollade lite Tv, ganska mysigt men å andra sidan var man ju sjuk o själv :(
Fick alla fall bli lite glad eller mycket glad, för jag fick veta att snart bär det iväg ut på de böljande blå, så nå har jag alla fall att se fram emot o det gör jag VERKLIGEN :)
Sen var det dags att ta tag i verkligheten igen, rullade ner på Salongen o tag hand om några kunder o sen direkt hit, till Hotellet alltså, är här fram till 22,00 ikväll.
Stackars prinsessan som är sjuk idag igen .
Men tack för varma kramar jag fått.
KRAMAR & PUSSAR 

Kommentera inlägget här :