jävla idiot pack!!!!!!

På sanning, nu är jag så sjukt ledsen, förbanannd, ja jag vet inte ens hur jag
ska beskriva min känsla längre
Är det allvarligt fel i huvudet på folk???
Fick ett par saker nerstoppat i halsen igår av en så kallad vän.
Dels det klassiska, att man kan läsa till sig saker på facebook, att det jag skriver på
facebook eller på min blogg kanske inte alltid är det possitiva. HALLÅ!!! min facebook, min blogg
jag skriver va faan jag vill, vill du inte läsa det jag skriver ta då bort ,mig från din intresseklubb.
lätt som en plätt!!!!!!
Fick höra att det tex inte är bra att skriva att man tex vill ha nya vänner
när man flyttar till en ny stad.
Är det fel att få nya vänner, är det fel att vara nyfiken på andra folk, jag har flyttat till en
ny stad o tycker för min del att det vore kul att få nya vänner även här.
Om nån tycker det är konstigt så skit i o läs!!!
 
Alltså va faan e det för fel på folk undrar jag
Denna så kallade vän har fått utstå massor av egna frågor från folk, folk som funderar
över dennes leverne, vilket gjort denne arg o tycker att folk
ska inte ifrågasätta denne person, men gör detta mot mig själv, ehh...???
 
Men den personen är nu borttagen från min vänlista på facebokk så slipper
denne läsa det jag skriver.
Dubbelmoral de luxe!!!
 
En sak ska ni veta, att jag kan ta mycket, men retar man mig alldeles för mycket brinner det till.
O ja, när jag tar strid gör jag det enbart för att vinna.
Jag ger mig inte in i en strid för att förlora.
Så låt mig vara o sluta upp med ert jävladubbelmoralskit,
ni är tamefaan inte ett jävla smack bättre.
Vill ni inte ha mig i ert liv så finns det två enkla ting.
1, Säg det rakt ut
2, eller skriv det i all enkelhet
 
Ja e nu skitarg på detta tjafs.
 
P.S  Du som nu av nyfikenhet läser min blogg fast hatar den.
kul att du ger mig bra läsarsiffror :)
 
 
Taggar: dubbelmoral, fel, flk, frågor, frågå, goda vänner, hatar, helevet, luxe, läser, skit, skriv, vänner;

Kommentarer :

#1: Lilian

Det var ord å inga visor...Ge dom vad de tål !!
=)

skriven

Kommentera inlägget här :