Helvetes 2 dagar

Ja ni som känner mig vet att jag lider av svår migrän, o för er som inte vet, vet det nu.
2a dagen som den har hållt i sig än så länge.
Ja hoppas nu att den inte håller i sig längre utan att den nu ger sig.
2 dagar e faan inte kul när den tränger sig in i hjärnan på mig, den äter upp
mig innifrån praktiskt taget.
Jag har fått en medicin i förebyggande syfte och sen jag började med
den för ca 4 månader sen så har jag inte haft alltför många anfall.
Alltså det är jävligt jobbigt att ha migrän ska ni veta.
Mina arbetskollegor har tjatat på mig att jag skall stanna hemma eller gå hem o vila.
men envis som jag är krigar jag vidare.
 
Lyckas ändå rätt bra kamoflera mitt onda med lite rosiga kinder o färgglada kläder
 
 
Taggar: 2, arbetespass, envis, hjärnan, migrän, syfte;

Kommentera inlägget här :