mycket skit :( varför ska jag dö??

Ja jag vet, jag har inte skrivit på skitlänge, ja vet liksom inte vad jag egentligen kan skriva o inte?
det har hänt rätt mycket på sista tiden, saker som verkligen chockar mig.
Men såklart händer det oxå roliga saker i mitt liv oxå.
Livet är ju som en berg o dalbana, men vad e det med vissa mäniskor som verkligen gör allt för att knäcka andra?
en del skäms verkligen inte.
 
Så sjukt svårt, skulle vilja hänga ut några personer här med namn o allt, men jag har lärt mig på denna resa att jag e mycket bättre än dessa.
Jag tror att det kommer åter till dom en vacker dag.
 
Ja kan ge ett litet exempel, man kan hata människor i ens närhet, eller tycka att dom e dumma, men att önska livet ur folk som faktiskt står en nära där går min gräns. 
Man får vara vän/släkt/kompis mig spelar det ingen roll, att man önskar att jag borde dö för att underlätta för andra?? Alltså på riktigt????
 
 
Nää jag vänder andra kinden till o går därifrån. För JAG är mycket bättre!!!
 
 
Bildresultat för självmord
Bildresultat för jag är bra
 
 
 
 
Taggar: berg o dalbana, död, goda vänner, livet, namn, självmord, står, vänner;

Kommentarer :

#1: Anonym

I vilken värld är du bättre..

Svar: jasså du läser min blogg trots allt :) kul att jag fortfarande intresserar dig
Lena

skriven

Kommentera inlägget här :