massor med att göra

Börjar att hämta gänget från bussen på T-centralen på förmiddagen
Instalerar dom på hotellet o sedan är vi igång.
Åker tunnelbana, åker tvärbana, äter glass, äter hemlagad paj. Svullar mat. åker buss,
åker mera tvärbana o tunnelbana.
Oj vad vi far runt på olika ställen.
Lördagen avslutas alla fall med en trevlig stund på Restaurang Österlånggatan 17 i Gamla stan
 
Söndag ser typ lika ut, far runt med olika färdmedel hamnar både i luften
högt upp med Globen skywiew samt på djurgården o Wasa skeppet inspekteras
Mat, glass, fika innefatts även denna dag.
 
söndagen avslutas hos sonen på lite kalas :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Sanna! ♥

Snälla :) vill du rösta på mitt bidrag i denna tävlingen där jag kan vinna tavlor? Den avslutas snart. Mitt bidrag är det rosa   http://www.absolutart.com/se/artwall/contest Om du röstar så är jag sååå tacksam! Förlåt annars, men jag är lite desperat vill så gärna vinna. Ha en fin vecka! Detta betyder jätte mycket för mig :)

Svar: klart jag kan göra det :)
Lena

skriven

Kommentera inlägget här :