Kan någon förklara hur tankarna går, för jag fattar inget.????

Kan någon förklara hur tankarna går, för jag fattar inget.
 
För några dagar sen skrev en man ett inlägg på Facebook att en av deltagarna i Dobbido hade för
kort kjol för att det skulle vara lämpligt.
Jag skrev såklart en kommentar till detta, jag skrev att jag inte tyckte att han borde ha
den här trångsynta åsikten om kvinnors val av kläder.
Att tycka att en kvinna har för kort kjol eller så, vem ska bestämma det?
Till svar skrev han att det minsann inte passar sig att ha för kortkort eller för uringat på tv, allt pga
av att det finns alltför många äckliga män där  ute.
Just därför borde han inte ha åsikter om det, om han istället stöttade kvinnor när
dom har rätt att ha vad dom vill på sig oavsett tillställning utan att ha äckliga män runtom sig.
Då skulle världen se annorkunda ut.
Alla har rätt rätt att ha på sig vad dom vill o ingen ska behöva känna att bara för att man klär sig på
ett sätt ska man behöva vara orolig för påhopp.
 
 
Detta är en bild från det program som tydligen ska vara stötande, alltså herregud,
jag ser inget problem i deras klädesval??
eller är jag alldeles galet blind??
 
 
 
Taggar: blind, fel, frl, gaklet, galen, kvinna, kvinnor, kvinnosyn, människor, rätt, tillställning, tv, världen;

Kommentera inlägget här :