nya fina naglor idag

Japp jag är utbildad nagelteknolog o alla tänker att åh,, du kan ju ha fina naglar jämt.
Men nää de stämmer ju inte riktigt i min värld.
Har man det framför sig verkar det som att de e så långt borta, man orkar liksom inte,
man tänker imorgon,,,, o sen imorgon igen o sen blir det inte av.
 
Efter att jag skött mina egna naglar i nu typ 18 år eller liknande så tänkte jag att jag sätter mig framför
nån annan som får ta tag i dom.
Jag gick till Carina o jag sa, snygga till dom rejält nu, jag gillar, rosa (såklart) massor av glitter
och bling, mönster blommor ja o ännu mera bling. Sagt o gjort.
dom är jättefina o jag e jättenöjd.
Stort tack Carina
 
Lite missvisande när det gäller färgen, dom är nästan neonrosa
 
 
 
 
 
 
 
 
Taggar: 18 år, fina, framför, imorgon, jackie, men, nagelteknolog, naglar, nej, tack, utbildad, verkar;

Kommentera inlägget här :