2011

JANUARI

det verkar inte som det hände speciellt mycket under Januari månad, det var dans o träning på schemat.

FEBRUARI

-träningen kommer igång o jag startar nån av mina fiffiga dieter, går ner 2,6 kilo o e lycklig över det :)
-Massor av dans hinner jag med. foxkurser o annat smått o gått.
-Pierre fyller år :)
-lyckas få en vagel i mitt öga, inte kul!!

 

 







MARS
-mera träning men de e ju kul.
-drar till Åland en sväng med flickorna, majsan blir rustad från topp till tå :)
-går iväg ofta o får lite olika ansiktsbehandlingar, magmassage o grejjer, unnar mig alltså :)
-får 3 snygga tröjor av Björn :)
-kulan fyller år

 

 

 

 

 









APRIL
-Ridningen får sitt såklart.
-Drar på tuppens den 1 april för att dansa lite till scotts, träffar en snubbe som heter Tomas, direkt när jag såg han vart jag intresserad, klart jag följde han hem efter att vi varit på efterfest. o där vart jag kvar, det visade sig att han skall bli min man om dryga 7 månader o 18 dagar :) räknat från idag :)
-Får ett nytt jobb på Lokaldelen som säljare. åker till Halmstad på kurs inför nya jobbet
-Följer med Pierre på rättegång för att han blivit skjutsad på moped utan hjälm....
-Försöker lära Tomas att rida :)
-Bästa foxkväll med Melissa

 

 

 

 

 

 







MAJ
-klart även denna månad att det finns dans med i bilden :)
-Drar till Vemdalen med ett härligt gäng, det e ju dansforum, hjärtat mitt följde med trots att han först inte skulle.
-Grillpartaj hos min bästa Lisa
-var på Cirkus brazil Jack
-sophie fyller år


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



JUNI

-åker till göna Lund med de "små" barnen Jesper o sanna
-midsommar på skansen då min älskling går ner på knä o friar till mig, gissa vad jag svarade?? hehe såklart JA!!!
-tar en tur till åland med kidsen
-tar en tur till åland utan kidsen :) hinner att träffa Pierre innan avfärd
-hästar o ridning oxå

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 








JULI

-jag fyller år
-Lisa bjuder på¨Petter i Freluga
-svärmor fyller år
-sommarfest med mitt nya roliga jobb
-äter 2 ggr i Stockholm på restaurang koh pan jang
-lite naglor skapades
-minigolf var på schemat
-drar till Malung på dansbandsveckan, helt kanoners!!!!
-Erik Saade kommer till Bollnäs o spelar :)
-solen skiner, det e sommar!!

 






 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

AUGUSTI


-en ålandstripp i bra sällskap :)
-mor fyller år
-är på utflykt söderöver
-hård rocks kväll ute på parken
-bokar resa till rhodos

 







 








SEPTEMBER

-Philip fyller år
-åker till Rhodos

 







OKTOBER
-lillebror fyller år
-christian fyller år
-hasse fyller år
-lite dans på schemat






NOVEMBER
-Jesper fyller år
-Syster fyller år
-drar till Vemdalen med samma glada gäng

 










DECEMBER

-julafton

-nyårsafton

 

 






till er som föjlt mig ett tag nu, vill jag säga tack o på återseende 2012

Kommentera inlägget här :