cirkus maximum

Idag såg mina ögon värre ut när jag vaknade. vart tvungen att ta isbitar o lägga på ögonlocken för att få ner svullnaden lite, sen vart det till att sminka så att jag skulle kunna visa mig ute.
salongsjobb i dag oxå, sen bar det ivär till Falun, jag o Jesper o C-A. vi drog dit för att se på cirkus maximum.
Jag tyckte att dom hade ett mycket bra program i år.
Innan var vi o käkade på nån restaurang o det var kanon super gott, allt det vi beställde.
nu har jag duschat o ögonen ser bättre ut.
lite bilder från dagen.

JESPER PÅ RESTAURANGEN VI ÅT PÅ



MAMMA PÅ RESTAURANGEN VI ÅT PÅ





SYND ATT NI INTE KAN SE VILKET KROPP
DENNA KILLE HADE, SÄGER BARA
SHIT POMMFRITT!!


SÅ GULLIGA SJÖLEJON







ÅH DESSA KROPPAR VAR JU MINST SAGT HETA!
DÄR LIGGER TILLOCHMED STUART
I LÄ NÄR DET GÄLLER SNYGG/TIGHT RUMPA






Kommentera inlägget här :