Hunnit med mycket jag då....

Körde hem Darlingen på fm han hade lite han skulle göra.

Var förbi Moa på Hotellet en sväng o pratade lite skit,
Det var fullt med militärer på stan, dom hade övning i hemvärnet, o nu föll lotten på Bollnäs stadskärna.
Gröna gubbar överallt.

Sen tog jag en sväng in på OK och tvättade bilen o satan i gatan vad skitig den var.

Sen hemma vart det en stund framför Tv o en film.
Efter det hann jag med att sätta upp lite nya Julgardiner i köket o plocka lite runt om i lägenheten
Man får ju engagera sig lite om man skall få lite jul i huvudet.

BIO vart det oxå för min del, jag fick gå själv, ingen som ville gå med mig :(
Såg Michael Jacksson filmen This is it. Knäpp eller störd männinska, spelar ingen roll för jäklar vilken artist han är.

Väl hemma nu blir det inte mycket mera idag.
Saknar mitt hjärta enormt mycket. Han ringde just o sa godnatt.
Dagen i lite bilder kommer här










Kommentarer :

#1: KP

Ja, mig frågade då ingen om jag ville gå på bio...kanske är tråkig vet inte? Skämtade bara jag är ju en jätterolig prick:

skriven

Kommentera inlägget här :