Lördag 30/5 -09

Var ute hela dagen o solade en aningen, tog en sväng på marknaden men som vanligt var det ända jag inhandlade så vart det Negerkyssar. jag älskar Negerkyssar :)
Middagen blev färsk pasta med ost sås med färsk broccli, skinka.
Sen skulle Mamsen o jag dra ut på krogen en sväng, o så vart det lite extra bonus att Min fru följde med ut,
Vi hade ju tur för att dom hade happy hour fram till 23,30 så jäklar vad billigt vi kunde dricka. Hahahaha
vi hade alla fall skitroligt, kom hem efter 02,00







Cider o endast 3 st halvor med turk blev det



Mamsen o frun



vi 3 :)



sport in



Cube o Bira vart det



Min snygga fru



Tjoho !!



Simon & Partyprinsessan



?



Snygga !



Söta Marie






Jag & Mia & Peter

Kommentarer :

#1: Prinsessan av Norrland

HaHa måste bara besöka Bollnäs, det hör jag det!!!

Har aldrig hört om något annat ställe där negrar säljer kyssar...men om du älskar dom, så är dom säkert bra.

Prinsess"kyss" från mig i allafall;)

skriven

Kommentera inlägget här :