helt onödigt

Detta hittade jag på Ronjas blogg, tyckte precis var det står, helt ovärt, men kul för den som orkar läsa hahaha

50  onödiga frågor



1. Hur mycket pengar har du på din mobil? hur mycket som helst
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Ja
3. Vem tillbringade du minst två timmar med igår? mig själv 
4. Hur lång är du? 168-169 cm
5. Vilken är den senaste filmen du sett? hmmm,, vette faan
6. Hur löd ditt senaste sms och vem var det ifrån? tack den var god :)
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda, sen lääänge
9. När såg du senast din mamma? Jadu, julafton
10. Icke godkänt i något ämne? Jaaaa,
11. Vad heter din skola?---------------
12. När vaknade du idag? 07,00
13. Vilken är din favoritplats? Där mina vänner finns
14. Vilken plats föredrar du minst? svårt val......
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? jadu, det skulle även jag vilja veta.
16. Hur stor är din säng? 180 såklart
17. Vad sover du i? naken
18. Hur många kuddar har du i sängen? 5 st
19. Var har du bott/bor? Stockholm, Bollnäs
20. Tycker du om kinamat? Mums smarrans !!!
21. Tycker du om kaffe? Nej fy för faan....
22. Vad dricker du helst till frukost? Färskpressad juice
23. Kan du spela poker? nej det suger jag på...
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? nej faktiskt inte
25. Vill du ha barn? Nej, jag har redan 3 st
26. Kan du några andra språk än svenska och engelska? förstår massor av tyska, men pratar ogärna
27. Har du någonsin åkt ambulans? ja 3 ggr
28. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet
29. Vad spenderar du helst pengar på? kläder
30. Äger du dyrbara smycken? njae, lite ringar i guld bara
31. Kan du rulla med tungan? ehhh. nää
32. Vem är den roligaste människan du känner? beror på vilken situation, men Majsan o jag har ju så kul :)
33. Vad har du för ringsignal? Hero med charlotte pirelli
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Nej tyvärr
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? en lampa
36. Kan du byta olja på bilen? Nej, eller det vet jag inte eftersom jag aldrig provat
37. Vilken var den senaste boken du läste? minns ej titeln
38. Dansar du i bilen? Dansar överallt
39. När var du i kyrkan senast? i sommras på min väns begravning
40. Hur många hål har du i öronen? 6st
41. Har du någon piercing? Nej, inte just nu
42. Har du någon tatuering? Yes, 2 st!
43. Har du provat droger? nej
44. Röka eller snusa? Inget av det
45. Är du blond? såklart ja e,
46. Har du flickvän? Nej men har en Fru alla fall :).
47. Har du ett bra sexliv? såklart
48. Vad är ditt mobil nummer? :)
49. Vad ska du göra ikväll? sova
50. Har du några syskon? Suss, stefan & halvbror Rickard

Kommentarer :

#1: Frun

Rätt kul tyckte jag då!!!

Tack för hjälpen med lacket,,vart perfekt nu kan jag slita på det nån dag till....Jobbar på nu så att jag kan fara så fort som möjligt...

Jaa,lycka till i helgen med "hästskötseln" och vad allt de' innebär!!!!!

Pusselipuss...Skickar en till dig oxå KP...

skriven
#2: Ronja

Spela GH när det finns let´s dance på tv? :P

skriven
#3: Sophie

DRAKA PÅ :D

skriven
#4: Fanny

Ringar är alltid fint :)

Silver ärå finast :D



besök gärna min blogg :)

kram fanny

skriven

Kommentera inlägget här :