hallåj

Hallåj alla där ute.

nu e partyprinsessan igång igen, idag e det lördag o det är FINAL i körslaget, alla måste rösat på Team Hanna.
Idag har jag fått hjälp med att flytta det mesta från salongen. ner i källaren eller till min tillfälliga plats där jag nu kommer befinna mig i i ca 2 månader.
Anders o Claes hjälpte mig att bära.
Tack till er båda.
Sen har jag hunnit att vara på stallet en snabbis, gjorde ett tappert försök att ta med mig Quiz kid på en liten tur, men det var ingen bra ide att rida ut själv, han vägrade redan att gå över vägen med mig, han bockade ordentligt så att han lyckades få mig rätt upp o ner i sadeln så att jag slog i både läpp o näsan, lite fläskläpp kanske
Men ska se om kanske någon vill följa med som läromässtare i morgon eller så, beror på hur man mår, ska ju ut i kväll.
Jag o Pierre o hans "tjej" sen en kund till mig Lena ska ut på sport in till att börja med. sen får vi se vad som händer innan kvällen e slut .
Ha det gott för nu måste jag göra ett försök till att göra mig vacker.
puss alla

Kommentarer :

#1: kicki

interesting - jag upplvede liknande händelse när ja var ut o red fjordingen jag är medryttare på för första gången i onsd. :D Hon vägrade, men igår m sällskap gick de hur bra som helst. Liten jag kände mig ...

skriven

Kommentera inlägget här :