utan data

sosnen har dragit iväg på LAN så jag har ingen data hemma att kunna varken blogga eller skriva på netlog.
Men hinner med ett litet inlägg från jobbet alla fall.
Stackars prinsessan idag, jag är sjuk, har knappt sovit något alls inatt, låg helvaken sen k 03,30 kunde inte somna om.
Har feber o är förkyld, ont i Halsen o satan ont i kroppen. fryser hela tiden o ja,,,,,,
Gnäll gnäll gnäll. nu känns det lite bättre.
Saken blir ju knappast bättre  att man måste vara på jobbet hela dagen, men vad göra?
Nu skall jag plocka undan frukosten här på jobbet.
Kramisar till er som vill ha en kram :)

Kommentarer :

#1: Sophie

Du får se till att bli frisk tills nästa helg ;) <3

skriven
#2: Alina

hejhopp ha en fin dag! :)

skriven
#3: Lisa

Skickar varma kramar till dig från oss i Östersund...Pusselipuss

skriven
#4: Annika

Hej hopp på dig, jag vill jättegärna ha en kram, här får du en av mig, KRRAAAM. Ang. förkylning och orsaker till att man blir sjuk kan ju vara många, eller? Men det bästa med dem är att de går över. Krya på dig nu/Kp

skriven
#5: Kicki

Krya på dig, o kramas gör ja gärna :D

skriven

Kommentera inlägget här :