karaoke!!!

jävlar anamma, nu har jag lånat ett karaoke till min fest o hoppas att det skall funka där borta med allt vad det nu innebär.
Så håll i er allihopa för ni får nog stå ut med både gaphalsar, skönsjungande andar o totalt tondöva under kvällen, men vi gör ju alla ett försök, eller hur???
Har ju ett par som jag vet kommer göra ett par försök, och det är Sophie, Mormor och  Pierre, dessa 3 tror jag med all säkerhet kommer att yla tillsammans med mig under kvällen, men såklart hoppas jag att alla sångfåglar stämmer upp i sång :)

Kommentarer :

#1: Fredrik

ja du har riktigt fint hår!

skriven
#2: Sophie

Haha hur kan det vara så säkert att jag kommer gå upp? :) Jag med min jävle scenskräck!

skriven
#3: Annika

tjoho, då kanske karro får ha sitt singstar i fred. Kul, det livar alltid upp stämningen. Men inte för att jag tror att det finns en chans till pinsam tystnad på din fedt, eller? Har precis kommit hem från N-köping. Kramiz på dig/Annika

skriven

Kommentera inlägget här :