bilen

det kan inte vara sant!!!
Stod parkerad utanför hemmet o väntade på sonen som var upp i hämtade en sak.
Helt plötsligt börjar det ryka eller det blev snarare alldeles dimmigt i bilen o Jesper fick panik o skrek att ja skulle stänga av den, trodde kanske att den skulle sprängas eller nå.
Jag ringde Pär o kolla va det kunde vara, han fråga om det kom vatten in i bilen, japp de gjorde det o han bad med stoppa fingret i det o "smaka" om det var sött, o det var det, han kunde via telefonen konstatera att det nog var värmepaketet o att det är kostsamt att laga, det var bäst att skrota bilen, han ska kolla om de går att koppla bort kanske ja kan köra i sommar alla fall. ÅÅÅÅHHHH Vad arg jag blir varför händer det massor med saker för mig.????visst bilen e 20 år gammal, men va faan det är ju min pärla ju.
jaja imorgon bär det av till åland o ja får släppa det negativa nu o försöka se fram mot morgondagen.
Hör av mig efter Åland o berättar.

Kramisar

                                     Våra fartyg - Paradise Birka Paradise

                                          start - huvud es

Kommentera inlägget här :